Bådudstilling Lolland Falster 2022

Både og udstyr for det maritime fritids Lolland Falster, om det er motor, sejl, kajak, roning og anden vandbaseret vandfornøjelse finder du det til Bådudstilling Lolland Falster 2022, i MERTZ hallerne i Nakskov, Udstillingen finder sted:

Søndag 13. marts 2022 fra 10 – 17

Det er Nakskov Sejlklub der er arrangør. Formålet med udstillingen er grundlæggende at få alle foreninger omkring fjorden der bruger vandet til at udstille, hvad de har af aktiviteter, sideløbende for at gøre det spændende, arbejdes der på at få firmaer der lever af søsporten til at lave udstilling.

Det vil være en unik udstilling af, hvad fjorden kan byde på af fritidsaktiviteter, hoved målgruppe er borgere på Vestlolland, men vi vil forsøge at tiltrække fra f.eks sejlklubber fra hele Lolland Falster og Sydsjælland. Det ville være skønt, hvis flere fra det øvrige Lolland-Falster fik øjene op for vores dejlige farvand. Vores mål er 1000-2000 besøgende
.
Emner i udstillingen vil være:
Key/windsurfing
Padleboard
Kajak
Roning
Motorbådesejlads
Sejlbåde / Skolesejlads
Lystfiskeri
Trollingbåde

Der vil være udstilling af 20+ sejlbåde ude og inde, motorjoller, Trollingbåde (lystfiskerbåde), kajakker, robåde mv.

Standplads for 500 kr./ 8 kvm.

Projekt koordinator:
Erik Skjødt